Proteklih nedelju dana u Kini se igrao NEO Star League 2016 International, jedan od većih “nezvaničnih” StarCraft 2 turnira ove godine. Ceo događaj je održan uživo, u Blizzard e-Sports Hall u Šangaju, u Putuo distriktu.
Učestvovalo je 16 igrača sa različitih krajeva sveta, od čega je 12 pozvanih pro igrača ( četiri iz Kine, dva iz Južne Koreje i šest “ostalih”), dok su 4 mesta bila otvorena za sve, i gde su se igrači plasirali preko kvalifikacionih turnira. Najpre se igrala grupna faza, 4 grupe sa po 4 igrača i GSL sistem, odakle je iz svake grupe po najboljih dvoje odlazilo u drugu fazu. Druga faza je bila single-elimination kup, sa bo7 mečevima u polufinalu i finalu.
Do finala su stigli norveški Zerg Snute i uzdanica domaćina, Protoss Cyan. Snute je još jednom potvrdio da je u odličnoj formi, pa Cyanu nije dao nikakvu priliku da se pokaže u finalu i odneo je ubedljivu pobedu od 4-0, zaradivši tako 22 500 dolara na ovom turniru, što je ukupno 257,000 dolara od turnirskih nagrada u njegovoj karijeri. Zaključno sa ovim turnirom, Snute je postao foreigner sa najvišom zaradom od turnira u istoriji StarCraft 2, pretekao je i čuvenog Stephano-a, koji se pre odlaska u penziju zaustavio na oko 250 000 dolara osvojenih od StarCraft 2 turnira.
Nagradni fond NSL 2016 je bio oko 63 000 dolara (u jenima), ali je imao zanimljiv koncept, gde se zarada u svakoj fazi delila po učinku u meču, a ne samo za konačan plasman.