Drugi od dva najavljena heroja iz Overwatch univerzuma stigao je na PTR test server. Posle Ane, koja se polako uklapa u Nexus, Junkrat je od danas dostupan za igru.
Direktno iz Junkertowna stiže nam negativac koji je navučen na haos. Bombe, mine i eksplozije su normalna pojava gde god da Junkrat krene. Reč je o novom range assassinu koji je odličan za poke damage i kontrolu bojnog polja. Junkrat je kao i ostali heroji iz Overwatch univerzuma potpuno preslikan, možda čak i najbolje od svih. Ako ništa drugo, barem će biti najzanimljiviji.
Kao i svaki put počećemo pregled od Traita. Total Mayhem nakon što Junkrat umre ostavlja za sobom 5 granata koje eksplodiraju posle 0,75 sekundi. Ovakvi Traitovi (kao što ima i Tyreal) mogu da budu mač sa dve oštrice, jer bilo kakav value dobijate tek nakon vaše smrti, a uvek se teži suprotno od toga. S obzirom da ste preko 70% vremena partije živi, Total Mayhem od nas dobija tek prelaznu ocenu. Međutim, dobro pazite da li želite da ubijete Junkrata pod Mosh Pitom.
Frag Luncher [Q] ispaljuje granatu koja eksplodira na kraju svog puta ili kada naiđe na neprijatelja. Mehanika ove magije je vrlo jedinstvena i plašili smo se kako će preslikati ovo iz Overwatcha. Granate mogu da prave rikošet, pa je bilo malo teže predstaviti tako nešto u MOBA igri. Naravno Blizzard je to odlično odradio, pa smo se već u Try Modu lepo zabavili. Frag Luncher pravi 50% manje štete na građevinama.
Concussion Mine [W] omogućava Junkratu da postavi minu koja eksplodira kada se aktivira. Mina pravi štetu i odbacuje sve heroje, uključujući i Junkrata. Naravno, jedino on ne prima štetu od mine, ali može da služi kao odlično oruđe da se pozicionirate na mapi ili iskoristite kao način za bekstvo. Pritiskom Trait dugmeta možete da aktivirate minu u bilo kom trenutku.
Steel Trap [E] je jedini oblik Crowd Control magije koju Junkrat ima. Steel Trap je zamka koja se aktivira nakon 2 sekunde i rootuje prvog neprijatelja koji priđe blizu, praveći pritom malu štetu. Odlično može da kombinuje sa Concussion Mine ili za kontrolu uskih prostora.
FIRE IN THE HOLE! Svaki Overwatch igrač zna šta sledi nakon ove rečenice. Rip-Tire [R1] je prvi Heoric koji Junkrat ima. Nakon par sekundi Junkrat postavlja sebe u pasivnu poziciju i aktivira pokretnu gumu koja jedva čeka da eksplodira. Rip-Tire traje 15 sekundi, može da se kontroliše i pravi štetu u velikom krugu. Što su neprijatelji bliži centru, logično primaju veću štetu. Dok traje Rip-Tire Q dugme služi za skok, pa tako možete da preskačete zidove, građevine pa čak i heroje dok ne stignete do željene mete. Ovo sve do sada zvuči kao najbolji ulty ikada, ali morate da obratite pažnju na par detalja. Prvo, Rip-Tire ima samo 500 Healtha tako da može vrlo lako da se uništi ukoliko jurite udaljenu metu. Takođe traje samo 15 sekundi, tako da ne može da se baci sa pola mape. Kao drugo, možda i najbitnije, Junkrat postaje lutka za udaranje tokom tih 15 sekundi, tako da loše pozicioniranje prilikom aktivacije Rip-TIre može da znači smrt, čak i pre nego što aktivirate eksploziju.
Rocket Ride [R2] je jedina novina koju nismo znali kod Junkrata. Iako izgleda prezabavno, vožnja raketom možda i nije najisplatljiviji Heroic izbor. Prvo potrebno je 1,25 sekundi da se Rocket Ride aktivira i poleti u vazduh. Zatim, potrebno je još 3,5 sekundi nakon upravljanja da raketa padne sa neba i na sve to tek nakon 5 sekundi Junkrat se pojavljuje u Altaru. Jeste da je Junkrat mountovan i ima 150% povećanu brzinu kretanja pa može lakše da se vrati u borbu, ali to je skoro čitavih 10 sekundi + vreme povratka u team fight sve zarad jednog ultya. Na prvu loptu, Rip-Tire izgleda kao mnogo bolje rešenje, ali videćemo kakve tajne krije Nexus.
Sve ovo možete pogledati kako izgleda u igri preko Spotlight videa: